Lubelski Dzień IT
Organizatorzy:
- Biuro Karier i WOSG Politechniki Lubelskiej
- Wydział Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej
Lubelski Dzień IT to wyjątkowe wydarzenie targowe kierowane zarówno do studentów informatyki i pokrewnych kierunków, jak również pasjonatów branży informatycznej. Wydarzenie jest rokrocznie organizowane przez Biuro Karier i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym we współpracy z Wydziałem Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej.
Targi bardzo często są najkrótszą drogą do znalezienia miejsca praktyk czy staży, które dają możliwość zapoznania się ze specyfiką branży, poznania kultury organizacyjnej. Studenci i absolwenci chętnie i licznie uczestniczą w Targach, przynoszą ze sobą dokumenty aplikacyjne, stworzone specjalnie na tę okazję. Dzięki temu, zarówno przedsiębiorstwa, jak i poszukujący pracy są zadowoleni z uczestnictwa w spotkaniu. Do wymiernych korzyści Targów Pracy należą nawiązane przez studentów i absolwentów Uczelni kontakty, z których wiele przeradza się już w stałe zatrudnienie w firmach oraz obecność studentów podczas targów w roli przedstawicieli firm.
Targi mają na celu:
- przybliżenie przyszłym inżynierom realiów rynku pracy w branży IT,
- prezentację pracodawców oraz ich oczekiwań wobec kandydatów do pracy,
- umożliwienie podjęcia pracy, a także uzyskania staży lub praktyk studenckich,
- zaprezentowanie praktycznej wiedzy z zakresu aktywnych metod poszukiwania pracy oraz procesu rekrutacji w branży IT.
Biorąc udział w Targach, uczestnicy wyrażają zgoda na nieodpłatne utrwalenie, nieograniczone czasowo wielokrotne wykorzystanie wizerunku, w związku z organizacją i przeprowadzeniem przez Biuro Karier i WOSG Politechniki Lubelskiej Lubelskiego Dnia IT oraz udostępnienie dokumentacji fotograficznej, zdjęć, wywiadów z udziałem uczestników, wykonane przez upoważnionych podwykonawców Organizatora. Będą one publikowane przez Biuro Karier i WOSG PL, jego partnerów medialnych i sponsorów w celach informacyjno – promocyjnych, służących działalności tej jednostki w szczególności w mediach (np. Internet) lub w innych materiałach promocyjnych (m.in.: w folderach, kalendarzach, newsletterze). Zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie.
Poprzednie edycje: