Nazwa stanowiska | Starszy inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej Komendy |
Numer referencyjny | 104SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | administracja obsługa klienta |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 19.09.2025 |
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
O firmie
Komenda Miejska Policji w Lublinie
20-064 Lublin ul. Północna 3
Stanowisko: Starszy Inspektor Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Komendy w Zespole ds. Prezydialnych KMP w Lublinie
Zakres obowiązków
Miejsce pracy w siedzibie urzędu: I piętro skrzydła A obiektu KMP w Lublinie. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło A budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oświetlenie naturalne, sztuczne. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym, przy użyciu sprzętu komputerowego
i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.
Osoba na stanowisku:
- Rejestruje korespondencję w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), zapewniając prawidłowy obieg dokumentacji
- Udziela informacji interesantom i kieruje ich do właściwych komórek
- Odbiera z punktu Poczty Specjalnej KMP w Lublinie wpływajace do Komendy przesyłki
- Przedkłada do dekretacji wpływajacą korespondencję
- Obsługuje System Elektronicznej Poczty Policji (SEPP)
Wymagania
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym
- Znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej
- Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz urządzeń biurowych
- Komunikatywność, zdyscyplinowanie, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. - Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Znajomość zasad oraz trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach
Pracodawca oferuje
- Ruchomy czas pracy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- "Trzynaste" wynagrodzenie
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) należy przesłać przez link: https://nabory.kprm.gov.pl/lubelskie/lublin/starszy-inspektor,155959,v7 lub dostarczyć w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155959" na adres: Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem "OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: STARSZY INSPEKTOR ZESPOŁU DS. PREZYDIALNYCH KMP W LUBLINIE". Tel: 47-8114305
20-064 Lublin
Nip: 47-8114305