Nazwa stanowiska | Specjalista w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii |
Numer referencyjny | 112SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | badania naukowe |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 17.10.2025 |
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
Zakres obowiązków
- a. Wsparcie merytoryczne i organizacyjne w przygotowywaniu wniosków o finansowanie projektów B+R, w szczególności w ramach programów krajowych i międzynarodowych (np. Horyzont Europa, FENG, Fundusze Norweskie, Szwajcarskie);
- b. Utrzymywanie bieżącego kontaktu z partnerami konsorcjów projektowych, w tym instytucjami zagranicznymi oraz wspieranie procesu budowania partnerstw naukowo-biznesowych;
- c. Monitorowanie dostępnych konkursów grantowych, programów wsparcia dla nauki i innowacji oraz inicjowanie działań zmierzających do zwiększenia liczby składanych wniosków;
- d. Aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych do realizacji projektów badawczych i wdrożeniowych w konsorcjach naukowo-przemysłowych, pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na projekty B+R;
- e. Obsługa realizacji projektów badawczo- rozwojowych prowadzonych w jednostce;
- f. Współpraca przy sporządzaniu zestawień, sprawozdań na potrzeby władz Uczelni, innych jednostek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
- g. Udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień kierowanych drogą elektroniczną, telefonicznie, lub w formie pisemnej;
- h. Przygotowywanie wszelkiej dokumentacji dla potrzeb jednostek kontrolujących;
- i. Przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym do realizacji obowiązków służbowych;
- j. Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora CTWiT.
Wymagania
- a. wykształcenie wyższe magisterskie,
- b. co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze związanym z projektami współfinansowanymi ze środków UE,
- c. Znajomość zasad aplikowania o środki zewnętrzne w ramach programów krajowych i unijnych (m.in. Horyzont Europa, FENG, Fundusze Norweskie, Szwajcarskie),
- d. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- e. biegła obsługa komputera, w szczególności pakietów biurowych (MS Office).
Pracodaca oferuje
- umowa o pracę
Dokumenty aplikacyjne a) CV, b) list motywacyjny c) list rekomendacyjny (mile widziany), d) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie, e) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, f) oryginał kwestionariusza osobowego (dostępny na stronie internetowej UMCS), g) inne dodatkowe dokumenty (kserokopie) potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności. h) oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, będący Administratorem Danych Osobowych, danych osobowych dotyczących mnie zgromadzonych w związku i w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Moja zgoda ważna
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Prorektora ds. rozwoju i współpracy z gospodarką, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 pokój 1306, 20-031 Lublin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii" lub drogą elektroniczną w formie plików pdf na adres e-mail: prorektor.rozwoj@mail.umcs.pl w terminie do dnia 17.10.2025 r. do godz. 1400.
20-031 Lublin
Nip: 7120103692