Nazwa stanowiska | Specjalista Kampanii Płatnych (PPC) |
Numer referencyjny | 110IT/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | praca w IT |
Branża | IT marketing obsługa klienta |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 13.07.2025 |
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
O firmie
Szukasz miejsca, w którym kampanie reklamowe to nie tylko kliknięcia, ale realny wpływ na rozwój firm i ludzi? W Enzo tworzymy zespół, który działa właśnie z taką intencję.
Strategie i kampanie to codzienność w marketingu – tym się zajmujemy. Generujemy leady i tworzymy nowe produkty, w tym kursy online i e-booki dla przedsiębiorców i autorów. Jednak równie ważne są dla nas relacje. Tworzymy agencję, która we wszystkich działaniach szuka większej wartości. Więc jeśli utożsamiasz się z takim spojrzeniem na świat, to być może nasze krzesło Specjalisty Kampanii Płatnych (PPC) czeka właśnie na Ciebie. Aplikuj do 13 lipca 2025 r.
Zakres obowiązków
Twoje przykładowe aktywności w pracy:
- Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.
- Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.
- Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.
- Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).
- Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.
- Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.
- Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.
- W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.
- Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).
- Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.
- Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.
- Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.
- Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.
- Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.
- Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.
- Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.
- Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta.
- Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.
Wymagania
Możesz o sobie powiedzieć?
- Pracuję z Google Ads i Meta Ads minimum rok.
- Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).
- Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).
- Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.
- Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.
- Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.
- I can communicate in English, I understand what I am reading.
- Znajomość Google Analytics 4, Google Tag Managera, Google Merchant Center lub innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje
Co z tego będziesz mieć?
- Kampanie nastawione na konkretne efekty.
- Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy w agencji Google Partners, która realizuje płatne kampanie od 20 lat.
- Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.
- Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online).
- Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).
- Kameralny 5-osobowy zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.
- Służbowy laptop (Apple MacBook) + dodatkowy monitor.
- Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.
- Pewną wypłatę zawsze na czas.
- Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.
- Warunki zatrudnienia: Pełny etat, stacjonarnie lub hybrydowo.
- Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN brutto (umowa o pracę) lub 6 500 - 9 500 PLN netto (B2B)
Przygotuj swoje CV (max. 10 MB). Pochwal się jedną przeprowadzoną przez siebie kampanią, która była wyzwaniem i zakończyła się sukcesem. Nie podawaj szczegółów, które pozwolą zidentyfikować klienta. Format pliku dowolny (max. 10 MB). Wypełnij ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej CV i opis kampanii.