Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista Kampanii Płatnych (PPC)
Numer referencyjny 110IT/2024/2025
Rodzaj zatrudnienia praca w IT
Branża IT marketing obsługa klienta
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 13.07.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) lubelskie
Miasta Lublin

 

O firmie

Szukasz miejsca, w którym kampanie reklamowe to nie tylko kliknięcia, ale realny wpływ na rozwój firm i ludzi? W Enzo tworzymy zespół, który działa właśnie z taką intencję.

Strategie i kampanie to codzienność w marketingu – tym się zajmujemy. Generujemy leady i tworzymy nowe produkty, w tym kursy online i e-booki dla przedsiębiorców i autorów. Jednak równie ważne są dla nas relacje. Tworzymy agencję, która we wszystkich działaniach szuka większej wartości. Więc jeśli utożsamiasz się z takim spojrzeniem na świat, to być może nasze krzesło Specjalisty Kampanii Płatnych (PPC) czeka właśnie na Ciebie. Aplikuj do 13 lipca 2025 r.

 

Zakres obowiązków

Twoje przykładowe aktywności w pracy:

  • Zbieram i analizuję niezbędne informacje przed uruchomieniem kampanii.
  • Konfiguruję od zera kampanię w Google Ads / Meta Ads.
  • Analizuje dane z obecnej kampanii Google Ads / Meta Ads i wyciągam wnioski dla zespołu / Klienta.
  • Generuję raport z kampanii i przygotowuję wnioski (co widzę, co się sprawdza, co następnym razem zrobimy lepiej).
  • Uzupełniam arkusz z konwersjami i porównuję z rzeczywistymi danymi otrzymanymi od klienta.
  • Weryfikuję, czy dane w Google Analytics są zbierane poprawnie.
  • Korzystam z AI, żeby znaleźć inspirację na nurtujące wyzwanie.
  • W ramach prowadzenia kampanii rozdzielam zadania pozostałym członkom zespołu.
  • Odznaczam w Asana’ie zadania do zrobienia (taski).
  • Uczestniczę w spotkaniu z opiekunem Google / Meta i ustalam, co można zrobić lepiej na koncie klienta.
  • Rekomenduje wstrzymanie kampanii, bo widzę, że nie przynosi efektów, szukam innych rozwiązań.
  • Przygotowuję argumenty dla klienta, aby zwiększył budżet, bo widzę potencjał wzrostu.
  • Zgłaszam potrzebę stworzenia nowej kreacji, bo po danych widać, że skuteczność obecnych kreacji spada.
  • Umieszczam film na YouTube na kanale klienta, bo będę go potrzebował do reklamy video.
  • Robię swoje i nie idę na spotkanie / call jeśli moja obecność nie jest absolutnie konieczna.
  • Czytam artykuł o nowinkach Google Ads i planuję, na których kontach mogę przetestować to czego się dowiedziałem.
  • Czytam fragment książki, gdzie mogę znaleźć rozwiązanie na wyzwanie u Klienta.
  • Oglądam kolejny odcinek kursu GA4 i wdrażam to co się dowiedział*m.

 

Wymagania

Możesz o sobie powiedzieć?

  • Pracuję z Google Ads i Meta Ads minimum rok.
  • Potrafię na podstawie otrzymanych założeń zaplanować, wdrożyć i zoptymalizować kampanię reklamową nastawioną na generowanie leadów lub sprzedaż (e-commerce).
  • Lubię pracować z danymi liczbowymi, potrafię obsługiwać arkusz kalkulacyjny (MS Excel i/lub Arkusze Google).
  • Chętnie poszerzam swoją wiedzę na temat systemów reklamowych.
  • Pilnuję terminów, potrafię ustalać priorytety dla zadań.
  • Potrafię pisać zwięzłe wiadomości e-mail i rozmawiać z Klientem bez lania wody.
  • I can communicate in English, I understand what I am reading.
  • Znajomość Google Analytics 4, Google Tag Managera, Google Merchant Center lub innego systemu reklamowego (TikTok Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads) będzie Twoim dodatkowym atutem.

 

Pracodawca oferuje

Co z tego będziesz mieć?

  • Kampanie nastawione na konkretne efekty.
  • Przestrzeń na naukę i rozwój zawodowy w agencji Google Partners, która realizuje płatne kampanie od 20 lat.
  • Wybór formy pracy: biuro w Lublinie lub hybrydowo.
  • Dostęp do wiedzy (firmowa biblioteczka, subskrypcje narzędzi i szkoleń online).
  • Zatrudnienie w wybranej przez Ciebie formie (UoP, B2B, Umowa cywilna).
  • Kameralny 5-osobowy zespół, który działa w duchu współpracy i wsparcia.
  • Służbowy laptop (Apple MacBook) + dodatkowy monitor.
  • Brak zbędnych spotkań – szanujemy Twój czas.
  • Pewną wypłatę zawsze na czas.
  • Wysokość wynagrodzenia zaproponujemy na spotkaniu, gdy poznamy Twoje doświadczenie i kompetencje.
  • Warunki zatrudnienia: Pełny etat, stacjonarnie lub hybrydowo.
  • Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN brutto (umowa o pracę) lub 6 500 - 9 500 PLN netto (B2B)

 

Przygotuj swoje CV (max. 10 MB). Pochwal się jedną przeprowadzoną przez siebie kampanią, która była wyzwaniem i zakończyła się sukcesem. Nie podawaj szczegółów, które pozwolą zidentyfikować klienta. Format pliku dowolny (max. 10 MB). Wypełnij ankietę https://enzo7.typeform.com/rekrutacja-ppc dodając w niej CV i opis kampanii.

 

Enzo Sp. z o.o.
ul. Onyksowa 3/52
20-582 Lublin
Nip: 7122786860

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17