Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Specjalista/ka ds. Administracji i Rozliczeń |
Numer referencyjny | 85SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | administracja obsługa klienta |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 31.08.2025 |
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | mazowieckie |
Miasta | Ursynów |
Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa recepcji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Kontakt z dostawcami, kontrahentami, firmami kurierskimi oraz innymi usługodawcami,
- Nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz dbanie o jego codzienne, sprawne funkcjonowanie,
- Wspieranie innych działów w bieżących zadaniach organizacyjnych i administracyjnych,
- Obsługa wewnętrznego obiegu dokumentów księgowych i finansowych, weryfikacja formalna i merytoryczna,
- Współpraca z księgowością zewnętrzną: nadzór i przekazywanie dokumentacji, wsparcie w rozliczeniach,
- Wspieranie działu kadr w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej oraz benefitach,
- Monitorowanie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie delegacji i zaliczek,
- Bieżące wsparcie innych działów organizacji w procesach rozliczeniowych.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie (mile widziane kierunki związane z administracją, finansami lub księgowością),
- Minimum 1–2 lata doświadczenia w pracy z dokumentacją księgową i administracyjną lub na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka polskiego (min. C2), języka angielskiego (min. C1) – w mowie i piśmie,
- Prawo jazdy kat. B,
- Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność,
- Rzetelność, dokładność i systematyczność w pracy z dokumentami,
- Wysoka etyka pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane - doświadczenie w pracy lub wolontariacie w organizacjach pozarządowych (NGO) będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje
- Umowę o pracę/umowę zlecenie, w zależności od potrzeb Kandydata/Kandydatki, okres próbny 3 m-ce, po tym okresie - na stałe,
- Pracę pełną wyzwań w stabilnej organizacji pozarządowej, w zaangażowanym, wspierającym zespole,
- Możliwość udziału w szkoleniach dotyczących działań profilaktycznych,
- Pakiet benefitów pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wsparcia psychologicznego / psychiatrycznego/ nauki języków / szkoleń i kursów, dopłata do okularów korekcyjnych).
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres: praca@fundacjarakiety.pl lub aplikowanie bezpośrednio przez pracuj.pl: https://www.pracuj.pl/.../specjalist-ka-ds-administracji...
FUNDACJA ONKOLOGICZNA RAKIETY
ul. Stryjeńskich 19 lok. U21/21A
02-791 Ursynów
Nip: 521-362-85
02-791 Ursynów
Nip: 521-362-85