Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista/ka ds. Administracji i Rozliczeń
Numer referencyjny 85SO/2024/2025
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (ogólna)
Branża administracja obsługa klienta
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 31.08.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) mazowieckie
Miasta Ursynów

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa recepcji oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Kontakt z dostawcami, kontrahentami, firmami kurierskimi oraz innymi usługodawcami,
  • Nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz dbanie o jego codzienne, sprawne funkcjonowanie,
  • Wspieranie innych działów w bieżących zadaniach organizacyjnych i administracyjnych,
  • Obsługa wewnętrznego obiegu dokumentów księgowych i finansowych, weryfikacja formalna i merytoryczna,
  • Współpraca z księgowością zewnętrzną: nadzór i przekazywanie dokumentacji, wsparcie w rozliczeniach,
  • Wspieranie działu kadr w kompletowaniu dokumentacji pracowniczej oraz benefitach,
  • Monitorowanie ewidencji czasu pracy pracowników, rozliczanie delegacji i zaliczek,
  • Bieżące wsparcie innych działów organizacji w procesach rozliczeniowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie (mile widziane kierunki związane z administracją, finansami lub księgowością),
  • Minimum 1–2 lata doświadczenia w pracy z dokumentacją księgową i administracyjną lub na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka polskiego (min. C2), języka angielskiego (min. C1) – w mowie i piśmie,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Doskonała organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność,
  • Rzetelność, dokładność i systematyczność w pracy z dokumentami,
  • Wysoka etyka pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Mile widziane - doświadczenie w pracy lub wolontariacie w organizacjach pozarządowych (NGO) będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca oferuje

  • Umowę o pracę/umowę zlecenie, w zależności od potrzeb Kandydata/Kandydatki, okres próbny 3 m-ce, po tym okresie - na stałe,
  • Pracę pełną wyzwań w stabilnej organizacji pozarządowej, w zaangażowanym, wspierającym zespole,
  • Możliwość udziału w szkoleniach dotyczących działań profilaktycznych,
  • Pakiet benefitów pracowniczych (m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wsparcia psychologicznego / psychiatrycznego/ nauki języków / szkoleń i kursów, dopłata do okularów korekcyjnych).

Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres: praca@fundacjarakiety.pl lub aplikowanie bezpośrednio przez pracuj.pl: https://www.pracuj.pl/.../specjalist-ka-ds-administracji...

FUNDACJA ONKOLOGICZNA RAKIETY
ul. Stryjeńskich 19 lok. U21/21A
02-791 Ursynów
Nip: 521-362-85

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17