Nazwa stanowiska | Specjalista ds. mediów społecznościowych |
Numer referencyjny | 41SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | FMCG marketing |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 11.03.2025 |
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Nałęczów |
O firmie
NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ NESTLE WATERS to producent wody butelkowanej posiadający w swoim portfolio marki Nałęczowianka, San Pellegrino, Acqua Panna i Perrier.
Główny cel stanowiska:
Nestle Polska szuka kreatywnego i zmotywowanego specjalisty ds. mediów społecznościowych, który będzie skutecznie zarządzał i podnosił obecność naszej marki w Internecie na wielu platformach mediów społecznościowych. Wybrany kandydat będzie ściśle współpracować z zespołami marketingowymi, agencjami medialnymi i studiem treści, aby opracować i wykonać wpływowy kalendarz mediów społecznościowych i wdrożyć najlepsze praktyki w mediach społecznościowych. Ponadto będziesz współpracować ze specjalistami ds. Consumer Engagement Services (CES), aby aktywnie angażować się w społeczność online i wspierać znaczące interakcje w kanałach mediów społecznościowych.
Zakres obowiązków
- Współpraca z menedżerami marek i zespołami marketingowymi w celu opracowywania i wdrażania strategii mediów społecznościowych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, napędzanie zaangażowania i generowanie wzrostu
- Tworzenie kalendarzy treści, planowanie kampanii, tworzenie treści we współpracy z wewnętrznym zespołem kreatywnym i ustalanie tonu głosu marki w wytycznych mediów społecznościowych
- Monitorowanie i analiza danych z mediów społecznościowych, aby identyfikować możliwości ulepszeń i podejmować decyzje w oparciu o dane
- Ścisła współpraca z zespołem CES odpowiedzialnym za moderowanie interakcji
- Współpraca z menedżerami marki, aby identyfikować osoby wpływowe i rzeczników marki oraz nawiązywanie z nimi współpracy w celu wzmocnienia przekazu firmy i dotarcia do szerszego grona odbiorców
- Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych i poznawanie nowych możliwości zwiększenia obecności i zaangażowania marki
Wymagania
- Doświadczenie w zakresie strategii mediów społecznościowych, najlepiej w sektorze FMCG lub handlu detalicznego
- Umiejętność planowania angażujących treści do mediów społecznościowych i tworzenia ich we współpracy z zespołem kreatywnym
- Doświadczenie w śledzeniu, analizowaniu i raportowaniu wskaźników mediów społecznościowych
- Umiejętność zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i doświadczenie w zarządzaniu projektami wielofunkcyjnymi
Pracodawca oferuje
- Atmosferę pełną szacunku, profesjonalizmu
- Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy z domu
- Możliwość udziału w projektach zrównoważonego rozwoju i dołączenia do społeczności skupiającej się na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań
- Umowę zlecenie za pośrednictwem agencji zewnętrznej na okres 18 miesięcy
Dokumenty aplikacyjne (CV) należy przesłać przez link
02-672 Warszawa
Nip: 5262141069