Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Specjalista ds. mediów społecznościowych
Numer referencyjny 41SO/2024/2025
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (ogólna)
Branża FMCG marketing
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 11.03.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) lubelskie
Miasta Nałęczów

 

O firmie

NESTLE POLSKA S.A. ODDZIAŁ NESTLE WATERS to producent wody butelkowanej posiadający w swoim portfolio marki Nałęczowianka, San Pellegrino, Acqua Panna i Perrier.    

Główny cel stanowiska:
Nestle Polska szuka kreatywnego i zmotywowanego specjalisty ds. mediów społecznościowych, który będzie skutecznie zarządzał i podnosił obecność naszej marki w Internecie na wielu platformach mediów społecznościowych. Wybrany kandydat będzie ściśle współpracować z zespołami marketingowymi, agencjami medialnymi i studiem treści, aby opracować i wykonać wpływowy kalendarz mediów społecznościowych i wdrożyć najlepsze praktyki w mediach społecznościowych. Ponadto będziesz współpracować ze specjalistami ds. Consumer Engagement Services (CES), aby aktywnie angażować się w społeczność online i wspierać znaczące interakcje w kanałach mediów społecznościowych.

 

Zakres obowiązków

  • Współpraca z menedżerami marek i zespołami marketingowymi w celu opracowywania i wdrażania strategii mediów społecznościowych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, napędzanie zaangażowania i generowanie wzrostu
  • Tworzenie kalendarzy treści, planowanie kampanii, tworzenie treści we współpracy z wewnętrznym zespołem kreatywnym i ustalanie tonu głosu marki w wytycznych mediów społecznościowych
  • Monitorowanie i analiza danych z mediów społecznościowych, aby identyfikować możliwości ulepszeń i podejmować decyzje w oparciu o dane
  • Ścisła współpraca z zespołem CES odpowiedzialnym za moderowanie interakcji
  • Współpraca z menedżerami marki, aby identyfikować osoby wpływowe i rzeczników marki oraz nawiązywanie z nimi współpracy w celu wzmocnienia przekazu firmy i dotarcia do szerszego grona odbiorców
  • Bycie na bieżąco z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych i poznawanie nowych możliwości zwiększenia obecności i zaangażowania marki

 

Wymagania

  • Doświadczenie w zakresie strategii mediów społecznościowych, najlepiej w sektorze FMCG lub handlu detalicznego
  • Umiejętność planowania angażujących treści do mediów społecznościowych i tworzenia ich we współpracy z zespołem kreatywnym
  • Doświadczenie w śledzeniu, analizowaniu i raportowaniu wskaźników mediów społecznościowych
  • Umiejętność zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i doświadczenie w zarządzaniu projektami wielofunkcyjnymi

 

Pracodawca oferuje

  • Atmosferę pełną szacunku, profesjonalizmu
  • Elastyczne godziny pracy z możliwością pracy z domu
  • Możliwość udziału w projektach zrównoważonego rozwoju i dołączenia do społeczności skupiającej się na tworzeniu zrównoważonych rozwiązań
  • Umowę zlecenie za pośrednictwem agencji zewnętrznej na okres 18 miesięcy

 

Dokumenty aplikacyjne (CV) należy przesłać przez link

 

Nestle Waters Polska S.A.
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Nip: 5262141069

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17