Nazwa stanowiska | Specjalista ds. Marketingu i Promocji |
Numer referencyjny | 111SO/2023/2024 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | grafika inżynieria multimediów marketing zarządzanie |
Wymiar etatu | niepełny etat, zdalnie |
Ważne do | 19.10.2024 |
Województwo(a) | dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie |
O firmie
Firma szkoleniowa LabMasters zaprasza do udziału w rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. marketingu i promocji.
Misją firmy jest tworzenie i wdrażanie wydajnych metod kształcenia, których priorytetem jest przekazywanie wiedzy o efektywnej pracy z danymi, niezależnie od używanego oprogramowania.
Zakres obowiązków
- tworzenie i realizacja przyjętych planów działań marketingowych i promocji
- nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy oraz utrzymywanie relacji (przedsiębiorstwa, uczelnie, inne instytucje publiczne, samorządy, stowarzyszenia, fundacje)
- organizacja, koordynowanie udziału i reprezentowanie firmy na wydarzeniach (targi pracy,
warsztaty promocyjne itp.) - kształtowanie wizerunku firmy oraz działań promocyjnych poprzez tworzenie treści w kanałach
społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Google, TikTok, Instagram) i w newsletterze - redagowanie ofert szkoleniowych i korespondencja z partnerami biznesowymi
- redagowanie tekstów reklamowych (copywrighting)
- aktywne poszukiwanie nowych kanałów promocji
- tworzenie prostych grafik i filmików promocyjnych w wybranym programie graficznym
- analiza danych z GA4 oraz Meta Business
- współtworzenie strategii dla kampanii Google Ads
- tworzenie opisów aplikacji na stronę
- współpraca w zakresie tworzenia strategii SEO
Wymagania
Idealny kandydat:
- jest zainteresowany/ma doświadczenie w następujących dziedzinach: zarządzanie, marketing, reklama, grafika, media społecznościowe
- jest kreatywny, pomysłowy, z własną inicjatywą i energią do pracy
- jest staranny, uporządkowany, odpowiedzialny
- łatwo nawiązuje kontakty (networking)
- ma wiedzę nt. funkcjonowania mediów społecznościowych (Facebook, Google+, YouTube, Linkedin, Instagram)
- jest dyspozycyjny i elastyczny
- potrafi zarządzać czasem
- terminowo realizuje projekty
Pracodawca oferuje
- elastyczne godziny pracy – około 10-20 godzin tygodniowo (w zależności od intensywności prac),
- pracę zdalną – pracujesz tam, gdzie Ci najwygodniej,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość odbycia bezpłatnych szkoleń z analizy danych w programach Excel, VBA, R, SQL, Python, BI, Agile
- wdrożenie w pracę z narzędziami Google, Facebook i profesjonalnym mailingiem,
- zdobycie doświadczenia w innowacyjnym startupie działającym na rynku Data Science,
- możliwość realizowania własnych pomysłów i realnego wpływu na działania firmy,
- możliwość rozszerzenia współpracy o merytoryczne wsparcie szkoleń i projektów analitycznych
Dokumenty aplikacyjne (CV oraz krótki list motywacyjny) należy przesłać na adres e-mail: pcwiakowski@labmasters.pl, z dopiskiem: oferta pracy + twoje Imię Nazwisko.
W treści maila prośba o zawarcie następującej informacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”