Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Specjalista realizacji inwestycji drogowych |
Numer referencyjny | 202S/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (inżynier) |
Branża | administracja budownictwo drogowe |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 12.03.2025 |
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
O firmie
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\ kandydatek na stanowisko: Specjalista.
Zakres obowiązków
- prowadzenie sprawy w zakresie kontroli uczestników realizacji inwestycji, harmonogramu i postępu prac,
- branie udziału w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji,
- branie udziału w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych,
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie badań i nadzorów archeologicznych oraz postanowień decyzji środowiskowych podczas realizacji zadań,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenia kontroli w okresach gwarancyjnych, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas realizacji inwestycji,
- współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji,
- prowadzenie wymaganej sprawozdawczość, sekretariatu ZOPI, archiwizowanie dokumentów budowy, przekazywanie kompletów dokumentacji powykonawczej i operatów kolaudacyjnych do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raportów z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów,
- prowadzanie monitoringu terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia.
Wymagania
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji drogowych,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich, ustawy o drogach publicznych oraz Prawa Zamówień Publicznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word,
- kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów FIDIC.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
- krajowe wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Dokumenty aplikacyjne (CV) należy przesłać przez stronę internetową
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wronia 53
00-874 Warszawa
Nip: 5262605735
00-874 Warszawa
Nip: 5262605735