Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Referent |
Numer referencyjny | 80SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | administracja |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 20.08.2025 |
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
Zakres obowiązków
- a) segregacja, dystrybucja i rejestracja poczty przychodzącej w wersji papierowej oraz korespondencji wewnętrznej na poszczególne jednostki organizacyjne Uczelni,
- b) rejestracja i rozdysponowanie wpływających dokumentów w dedykowanym systemie elektronicznym,
- c) obsługa skrzynek e-mail dedykowanych do przesyłania dokumentów w formie elektronicznej,
- d) bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie obiegu dokumentów,
- e) przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej z Uniwersytetu,
- f) nadawanie i weryfikacja uprawień użytkownikom systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
- g) udzielanie instruktażu pracownikom w zakresie obsługi systemu EZD oraz stosowania procedur związanych z zarządzaniem dokumentacją obowiązującą w Uniwersytecie,
- h) współpraca w zakresie przygotowania materiałów szkoleniowych dotyczących elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- i) obsługa interesantów,
- j) inne zadania związane z funkcjonowaniem jednostki.
Wymagania
- a) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane ekonomia, zarządzanie, administracja, archiwistyka, informatyka lub pokrewne)
- b) bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności pakiet biurowy MS Office,
- c) dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- d) umiejętność pracy w zespole,
- e) umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji,
- f) umiejętność efektywnego działania pod presją czasu.
Dodatkowe wymagania
- a) znajomość obsługi elektronicznego obiegu dokumentów,
- b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- c) znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych oraz systemu EZD RP,
- d) staranność i sumienność,
- e) terminowe wykonywanie zadań,
- f) otwartość na nowe działania (np. obsługa nowych programów).
Pracodawca oferuje
- umowa o pracę
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Uniwersytetu, pl. Marii Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko Referent w Kancelarii Uniwersytetu” lub drogą elektroniczną w formie plików pdf na adres e-mail: kancelaria.uniwersytetu@mail.umcs.pl w terminie do dnia 20.08.2025 r. do godz. 12.00 .
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
Nip: 7120103692
20-031 Lublin
Nip: 7120103692