Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Pracownik biurowy w agencji pracy |
Numer referencyjny | 52D/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | praca dodatkowa/czasowa |
Branża | administracja obsługa klienta zarządzanie |
Ważne do | 05.08.2025 |
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
O firmie
Partner Temps to agencja pracy specjalizująca się w zatrudnianiu pracowników tymczasowych oraz świadczeniu usług kadrowo–płacowych dla firm w całej Polsce i za granicą. Firma działa w oparciu o doświadczenie, indywidualne podejście do klienta oraz profesjonalne wsparcie kandydatów na każdym etapie procesu rekrutacji.
Zakres obowiązków
- Wsparcie administracyjne biura, w tym obsługa dokumentów, archiwizacja oraz wprowadzanie danych do systemu.
- Kontakt z kandydatami (telefoniczny i mailowy)
- Pomoc w organizacji spotkań legalizacyjnych oraz inne bieżące zadania wspierające pracę zespołu legalizacyjnego.
Wymagania
- Wymagany status studentki – preferowane kierunki to zarządzanie, administracja, psychologia lub socjologia.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, komunikatywność i pozytywne nastawienie.
- Wymagana znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub obsłudze klienta.
Pracodawca oferuje
- Umowę zlecenie.
- Pracę w elastycznych godzinach dostosowanych do planu zajęć.
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.
- Wynagrodzenie do ustalenia podczas rozmowy rekrutacyjnej.
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) należy przesłać na adres e-mail: marta.naulewicz@partnerpraca.pl (W tytule wiadomości należy wpisać: „Studentka – praca biurowa”)
PARTNER TEMPS
ul. Kazimierza Jarząbka 8/U
05-500 Piaseczno
Nip: 5342478368
05-500 Piaseczno
Nip: 5342478368