Biuro Karier
Politechniki Lubelskiej

Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Młodszy Specjalista SEM
Numer referencyjny 428S/2023/2024
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (inżynier)
Branża IT marketing zarządzanie
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 18.10.2024
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) mazowieckie
Miasta Warszawa

 

O firmie

GoWork.pl to dynamicznie rozwijająca się firma rekrutacyjna i szkoleniowa, ceniona za swoją profesjonalizm. Obecna na rynku od 1990 roku, firma ma swoje oddziały w kluczowych miastach Polski, takich jak Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Lublin i Katowice. Od samego początku jej istnienia, GoWork.pl nieustannie doskonali swoje usługi, aby najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów i użytkowników.

Misją firmy jest zapewnienie wsparcia pracodawcom poprzez skuteczną rekrutację i budowanie pozytywnego wizerunku. Każda oferowana usługa jest starannie dostosowana do tego celu. Dzięki konsekwentnemu realizowaniu tego założenia, GoWork.pl stał się jednym z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych serwisów w Polsce.
 

Zakres obowiazków

  • Tworzenie i skuteczne wdrażanie strategii SEM dla naszych Klientów,
  • Prowadzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o precyzyjnie określone KPI (Google Ads),
  • Planowanie i nadzorowanie budżetów reklamowych, w tym przygotowywanie i realizowanie mediaplanów,
  • Testowanie, wdrażanie i analizowanie wyników nowych strategii oraz innowacyjnych rozwiązań marketingowych,
  • Przygotowywanie szczegółowych analiz i raportów z prowadzonych działań, w tym skuteczne rozliczanie efektów kampanii i formułowanie rekomendacji zmian.

 

Wymagania

  • Mile widziane roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku Młodszego Specjalisty SEM,
  • Dobra znajomość Google Ads, Linkedin Ads i Meta Ads.,
  • Mile widziane posiadanie aktualnych certyfikatów Google Ads z obszarów reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy w sieci reklamowej, oraz reklamy produktowej (certyfikat z Google Analytics będzie dodatkowym atutem),
  • Znajomość Google Analytics mile widziana znajomość Google Tag Manager, Google Looker, Google Merchant Center,
  • Biegła obsługa narzędzi analitycznych i biurowych, w tym MS Excel, Google Docs,
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Demand Gen oraz Performance Max.
 

Pracodawca oferuje

  • Kontrakt B2b,
  • Wynagrodzenie 7000 - 8000 zł netto / mies.,
  • Rekrutację zdalną,
  • Pracę stacjonarną,
  • Pracę hybrydową.

 

Dokumenty aplikacyjne (CV+list motywacyjny) należy przesłać przez stronę internetową.

 

GoWork.pl Serwis Pracy
ul. Wirażowa 124A
02-145 Warszawa
Nip: 7010422232

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17