Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska | Młodszy Specjalista SEM |
Numer referencyjny | 428S/2023/2024 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (inżynier) |
Branża | IT marketing zarządzanie |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 18.10.2024 |
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) | mazowieckie |
Miasta | Warszawa |
O firmie
GoWork.pl to dynamicznie rozwijająca się firma rekrutacyjna i szkoleniowa, ceniona za swoją profesjonalizm. Obecna na rynku od 1990 roku, firma ma swoje oddziały w kluczowych miastach Polski, takich jak Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Lublin i Katowice. Od samego początku jej istnienia, GoWork.pl nieustannie doskonali swoje usługi, aby najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów i użytkowników.
Misją firmy jest zapewnienie wsparcia pracodawcom poprzez skuteczną rekrutację i budowanie pozytywnego wizerunku. Każda oferowana usługa jest starannie dostosowana do tego celu. Dzięki konsekwentnemu realizowaniu tego założenia, GoWork.pl stał się jednym z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych serwisów w Polsce.
Misją firmy jest zapewnienie wsparcia pracodawcom poprzez skuteczną rekrutację i budowanie pozytywnego wizerunku. Każda oferowana usługa jest starannie dostosowana do tego celu. Dzięki konsekwentnemu realizowaniu tego założenia, GoWork.pl stał się jednym z najbardziej popularnych i rozpoznawalnych serwisów w Polsce.
Zakres obowiazków
- Tworzenie i skuteczne wdrażanie strategii SEM dla naszych Klientów,
- Prowadzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o precyzyjnie określone KPI (Google Ads),
- Planowanie i nadzorowanie budżetów reklamowych, w tym przygotowywanie i realizowanie mediaplanów,
- Testowanie, wdrażanie i analizowanie wyników nowych strategii oraz innowacyjnych rozwiązań marketingowych,
- Przygotowywanie szczegółowych analiz i raportów z prowadzonych działań, w tym skuteczne rozliczanie efektów kampanii i formułowanie rekomendacji zmian.
Wymagania
- Mile widziane roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku Młodszego Specjalisty SEM,
- Dobra znajomość Google Ads, Linkedin Ads i Meta Ads.,
- Mile widziane posiadanie aktualnych certyfikatów Google Ads z obszarów reklamy w sieci wyszukiwania, reklamy w sieci reklamowej, oraz reklamy produktowej (certyfikat z Google Analytics będzie dodatkowym atutem),
- Znajomość Google Analytics mile widziana znajomość Google Tag Manager, Google Looker, Google Merchant Center,
- Biegła obsługa narzędzi analitycznych i biurowych, w tym MS Excel, Google Docs,
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Demand Gen oraz Performance Max.
Pracodawca oferuje
- Kontrakt B2b,
- Wynagrodzenie 7000 - 8000 zł netto / mies.,
- Rekrutację zdalną,
- Pracę stacjonarną,
- Pracę hybrydową.
Dokumenty aplikacyjne (CV+list motywacyjny) należy przesłać przez stronę internetową.
GoWork.pl Serwis Pracy
ul. Wirażowa 124A
02-145 Warszawa
Nip: 7010422232
02-145 Warszawa
Nip: 7010422232