Nazwa stanowiska | Młodszy Koordynator Helpdesk |
Numer referencyjny | 97SO/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
Branża | helpdesk obsługa klienta |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 31.10.2025 |
Województwo(a) | lubelskie |
Miasta | Lublin |
O firmie
Modern-Expo to międzynarodowy producent i dostawca wyposażenia dla sektora handlu detalicznego. To również opowieść o rozwoju biznesu od podstaw i braku ograniczeń w realizacji marzeń. To dowód na to, że tworzenie firmy w oparciu o wartości sprawdza się nawet w najtrudniejszych czasach. Firma działa od 30 lat i jest jednym z największych partnerów na rynku dostawców rozwiązań ekspozycyjnych w Polsce i na świecie. Jest wśród nas 2600 specjalistów i mimo różnych osobowości i umiejętności jesteśmy zgodni co do jednego - naszej kultury organizacyjnej opartej o partnerstwo i szacunek.
Zakres obowiązków
- Współtworzenie najlepszych praktyk i standardów w procesie obsługi Klienta.
- Weryfikacja zgłoszeń Klientów oraz sprawne przekazywanie ich do zespołu serwisowego (systemowo, telefonicznie).
- Obsługa i koordynacja zleceń technicznych oraz serwisowych, w tym monitorowanie statusów i terminowości realizacji.
- Organizacja swoich zadań w taki sposób, aby zapewnić profesjonalną komunikację i budować pozytywne relacje z Klientami.
- Aktywne podnoszenie poziomu satysfakcji Klienta i wspieranie jego lojalności na każdym etapie współpracy.
- Współpracę z zespołem serwisowym przy tworzeniu i wdrażaniu usprawnień w procesie obsługi Klienta.
- Reprezentowanie potrzeb Klienta i dbanie o jakość świadczonych usług.
- Nadzór nad sprawnym obiegiem zgłoszeń, zleceń oraz dokumentów
Wymagania
- Z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań i angażujesz się w ich realizację.
- Posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne, które pomagają Ci w codziennej współpracy.
- Rozumiesz, że asertywność to przede wszystkim szukanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich stron.
- Potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę, a jednocześnie pozostajesz elastyczny/-a.
- Dobrze odnajdujesz się w sytuacjach wymagających działania pod presją czasu, zachowując cierpliwość, kreatywność i pozytywne nastawienie.
- Masz otwartość na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń, także w zakresie zagadnień technicznych i serwisowych.
- Cenisz wartości takie jak zaufanie, odpowiedzialność i uczciwość.
- Nie akceptujesz odpowiedzi "Nie da się" i zamiast tego poszukujesz możliwości.
- Pracę zmianową traktujesz jako szansę na elastyczne planowanie obowiązków.
- Komunikatywna znajomoścć języka angielskiego.
Pracodawca oferuje
- Niepowtarzalną okazję do stworzenia i prowadzenia z nami jednego z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych projektów biznesowych w Polsce!
- Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży (oddziały w 6-krajach, ponad 2000 Pracowników)
- Pracę w międzynarodowym środowisku, w młodym, dynamicznym zespole, w którym poczucie humoru kroczy obok solidności i rzetelności
- Możliwość współpracy z wiodącymi markami na rynku polskim oraz zagranicznym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rynkowe wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy
- Bogaty pakiet socjalny (system kafeteryjny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do posiłków, spotkania integracyjne), niezbędne narzędzia do pracy
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@modern-expo.pl