Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Młodszy Koordynator Helpdesk
Numer referencyjny 97SO/2024/2025
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (ogólna)
Branża helpdesk obsługa klienta
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 31.10.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) lubelskie
Miasta Lublin

 

O firmie

Modern-Expo to międzynarodowy producent i dostawca wyposażenia dla sektora handlu detalicznego. To również opowieść o rozwoju biznesu od podstaw i braku ograniczeń w realizacji marzeń. To dowód na to, że tworzenie firmy w oparciu o wartości sprawdza się nawet w najtrudniejszych czasach. Firma działa od 30 lat i jest jednym z największych partnerów na rynku dostawców rozwiązań ekspozycyjnych w Polsce i na świecie. Jest wśród nas 2600 specjalistów i mimo różnych osobowości i umiejętności jesteśmy zgodni co do jednego - naszej kultury organizacyjnej opartej o partnerstwo i szacunek.

 

Zakres obowiązków

  • Współtworzenie najlepszych praktyk i standardów w procesie obsługi Klienta.
  • Weryfikacja zgłoszeń Klientów oraz sprawne przekazywanie ich do zespołu serwisowego (systemowo, telefonicznie).
  • Obsługa i koordynacja zleceń technicznych oraz serwisowych, w tym monitorowanie statusów i terminowości realizacji.
  • Organizacja swoich zadań w taki sposób, aby zapewnić profesjonalną komunikację i budować pozytywne relacje z Klientami.
  • Aktywne podnoszenie poziomu satysfakcji Klienta i wspieranie jego lojalności na każdym etapie współpracy.
  • Współpracę z zespołem serwisowym przy tworzeniu i wdrażaniu usprawnień w procesie obsługi Klienta.
  • Reprezentowanie potrzeb Klienta i dbanie o jakość świadczonych usług.
  • Nadzór nad sprawnym obiegiem zgłoszeń, zleceń oraz dokumentów

 

Wymagania

  • Z entuzjazmem podchodzisz do nowych wyzwań i angażujesz się w ich realizację.
  • Posiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne, które pomagają Ci w codziennej współpracy.
  • Rozumiesz, że asertywność to przede wszystkim szukanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich stron.
  • Potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę, a jednocześnie pozostajesz elastyczny/-a.
  • Dobrze odnajdujesz się w sytuacjach wymagających działania pod presją czasu, zachowując cierpliwość, kreatywność i pozytywne nastawienie.
  • Masz otwartość na naukę i zdobywanie nowych doświadczeń, także w zakresie zagadnień technicznych i serwisowych.
  • Cenisz wartości takie jak zaufanie, odpowiedzialność i uczciwość.
  • Nie akceptujesz odpowiedzi "Nie da się" i zamiast tego poszukujesz możliwości.
  • Pracę zmianową traktujesz jako szansę na elastyczne planowanie obowiązków.
  • Komunikatywna znajomoścć języka angielskiego.

 

Pracodawca oferuje

  • Niepowtarzalną okazję do stworzenia i prowadzenia z nami jednego z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych projektów biznesowych w Polsce!
  • Pracę w firmie będącej liderem w swojej branży (oddziały w 6-krajach, ponad 2000 Pracowników)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w młodym, dynamicznym zespole, w którym poczucie humoru kroczy obok solidności i rzetelności
  • Możliwość współpracy z wiodącymi markami na rynku polskim oraz zagranicznym
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy
  • Bogaty pakiet socjalny (system kafeteryjny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do posiłków, spotkania integracyjne), niezbędne narzędzia do pracy

 

Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) należy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@modern-expo.pl 

 

Modern Expo S.A.
Ludwika Spiessa 3
20-270 lublin
Nip: 9462261320

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17