Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Kontroler Wewnętrzny / Kontrolerka Wewnętrzna
Numer referencyjny 25SO/2025/2026
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (ogólna)
Branża finanse
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 31.12.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) mazowieckie
Miasta Warszawa

 

Zakres obowiązków

  • Wdrażanie polityk i procedur Cemex. Proaktywne informowanie o zmianach w wewnętrznych politykach i monitorowanie ich przestrzegania;
  • Przeprowadzanie regularnych ocen ryzyka. Identyfikacja możliwości wzmocnienia środowiska kontroli wewnętrznej i pozyskanie zaangażowania odpowiednich interesariuszy we wdrażanie takich usprawnień;
  • Ocena projektu i skuteczności działania kontroli wewnętrznej w oparciu o instrukcje dostarczone przez Centralę;
  • Doskonalenia procesów poprzez wdrażanie usprawnień zwiększających efektywność i redukujących ryzyko oraz koszty;
  • Rekomendacja i komunikacja działań usprawniających procesy w kontrolowanych obszarach;
    Współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
  • Monitorowanie działań naprawczych w zakresie spostrzeżeń audytowych i proaktywne wspieranie właścicieli kontroli w ich działaniach naprawczych;
  • Miesięczne raportowanie do Centrali Kontroli Wewnętrznej dotyczące statusu wdrożenia działań naprawczych w zakresie kontroli.

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat) w dziedzinie ekonomii, preferowane
    rachunkowość;
  • Min. 3 lata doświadczenia w audycie zewnętrznym/wewnętrznym lub pokrewnym (doświadczenie w „Wielkiej Czwórce” będzie dodatkowym atutem);
  • Doskonała znajomość koncepcji oceny ryzyka, środowiska kontroli oraz regulacji rynkowych związanych z ładem korporacyjnym;
  • Znajomość MSSF, procesów biznesowych (np. Procure-To-Pay, Order-To-Cash),
    metodyki zarządzania ryzykiem oraz SOX;
  • Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • Znajomość systemów ERP (preferowany SAP) oraz pakietu MS Office (Outlook,
    Teams, Excel, Word, PowerPoint, PowerBI);
  • Aktywne prawo jazdy kat. B.;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, siła przekonywania, dyplomacja;
  • Wysoka inicjatywa, zaangażowanie i umiejętność pracy zespołowej.

  

Pracodawca oferuje

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
    • prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
    • dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
    • jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw „becikowe”,
    • dofinansowanie do okularów,
    • programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
    • atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
    • pomoc w postaci zapomogi finansowej w trudnej sytuacji życiowej.

 

Dokumenty aplikacyjne (CV w języku angielskim) należy przesłać przez formularz pod linkiem.

  

CEMEX Polska Sp. z o.o. bierze udział w Targach Pracy
'Inżynier na Rynku Pracy' jako Partner.

 

CEMEX Polska Sp. z o.o.
ul. Krakowiaków 46
02-255 Warszawa
Nip: 9511496432

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17