Nazwa stanowiska | Inżynier budowy (instalacje elektryczne) |
Numer referencyjny | 458S/2024/2025 |
Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (inżynier) |
Branża | elektrotechnika elektryka |
Wymiar etatu | pełny etat |
Ważne do | 31.10.2025 |
Województwo(a) | mazowieckie |
Miasta | Płock |
O firmie
Electra M&E Polska powstała w kwietniu 2016 w oparciu o doświadczenie pracowników czołowych polskich firm instalacyjnych. Z centralą znajdującą się w Warszawie Electra M&E Polska działa operacyjnie na terenie całej Polski, również przy pomocy biur regionalnych we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Firma zatrudnia ponad 400 pracowników, wśród których znajdują się wysoce wykwalifikowani i doświadczeni kierownicy projektów, inżynierowie, projektanci, technicy, serwisanci, ale też wspomagający część operacyjną personel back-office.
W ciągu ostatnich lat personel Electra M&E Polska był zaangażowany w realizację wielu znaczących projektów w Polsce, Niemczech i na Litwie.
Pełny zakres usług obejmuje:
- Doradztwo techniczne.
- Kompleksowe usługi projektowe.
- Pełny inżyniering w ramach wykonawstwa instalacyjnego.
- Zarządzanie projektem od A do Z.
- Rozruchy i uruchomienia, urzędowe procedury odbiorowe.
- Szkolenia personelu technicznego klienta.
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Zakres obowiązków
- Wsparcie w nadzorze nad realizacją robót w oparciu o dokumentację techniczną, harmonogramy we współpracy z kierownikiem projektu.
- Prowadzenie i rozliczanie prac firm podwykonawczych oraz dostaw wg zawartych umów.
- Organizacja i prowadzenie gospodarki materiałowej na budowie.
- Opracowywanie harmonogramów realizacji robót, rozruchów, dostaw urządzeń.
- Udział w spotkaniach koordynacyjnych w trakcie realizacji projektu.
- Przygotowywanie raportów i protokołów zaawansowania prac.
- Sporządzanie zestawień materiałowych (przedmiary, obmiary) oraz kart materiałowych.
- Przygotowywanie kalkulacji prac zamiennych i dodatkowych.
- Udział w rozruchach instalacji oraz odbiorach technicznych.
- Dbałość o przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (elektrotechnika).
- Doświadczenie w pracy na budowach.
- Dobra znajomość programów AutoCad, Ms Project oraz pakietu MS Office.
- Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
- Umiejętność kierowania zespołami ludzkimi.
- Mile widziane:
- Dobra znajomość języka niemieckiego lub/i angielskiego.
- Doświadczenie w pracy w sektorze oil&gas / chemical / petrochemical.
Pracodawca oferuje
- Wynagrodzenie miesięczne, w zależności od doświadczenia, umowa o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kompetencji.
- Przyjazną atmosferę w pracy. Imprezy integracyjne i sportowe.
- Benefity pracownicze (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do nauki języków obcych).
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych) należy przesłać przez link.
02-305 Warszawa
Nip: 5252632564