Informacje podstawowe
| Nazwa stanowiska | HR Generalist |
| Numer referencyjny | 17SO/2025/2026 |
| Rodzaj zatrudnienia | umowa o pracę (ogólna) |
| Branża | administracja HR |
| Wymiar etatu | pełny etat |
| Ważne do | 21.11.2025 |
Miejsce zatrudnienia
| Województwo(a) | lubelskie |
| Miasta | Niemce |
Zakres obowiązków
- Obsługa administracyjna: zatrudnianie pracowników, zakładanie akt osobowych, przygotowywanie skierowań na badania, przygotowywanie dokumentów personalnych.
- Obsługa systemów do obsługi pracowników: rejestracja czasu pracy, karty dostępów.
- Współpraca z zespołem klastrowym HR w zakresie administracji i płac.
- Rekrutacja pracowników na stanowiska niższego i średniego szczebla: przygotowywanie ofert pracy, prowadzenie rozmów, kontakt z kandydatami.
- Współpraca z przełożonymi w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
- Współpraca z agencjami pracy tymczasowej.
- Koordynacja praktyk zawodowych i staży oraz współpraca ze szkołami i uczelniami.
Wymagania
- Od 2 do 5 lat doświadczenia w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie.
- Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania/psychologii/socjologii/administracji lub pokrewne.
- Dobra znajomość angielskiego (w mowie i piśmie).
- Znajomość pakietu MS Office.
- Dokładność i terminowa realizacja codziennych zadań.
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu.
- Umiejętność pracy przy wielu projektach jednocześnie, w tym umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzacji.
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
Pracodawca oferuje
- Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
- Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i posiadanych kompetencji.
- Pakiet benefitów, m.in.: ubezpieczenie, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, posiłków, kafeteria my benefit, bezpłatny parking.
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą RODO) należy przesłać na adres e-mail: pols_pl_rekrutacja@opmobility.com
