| Nazwa stanowiska | Digital Marketing Intern - Google Ads |
| Numer referencyjny | 10IT/2025/2026 |
| Rodzaj zatrudnienia | praca w IT |
| Branża | IT marketing |
| Wymiar etatu | pełny etat, zdalnie lub hybrydowo |
| Ważne do | 28.11.2025 |
| Województwo(a) | lubelskie |
| Miasta | Lublin |
O firmie
Digi Bee jest agencją Performance i Digital Marketingu. Specjalizujemy się w marketingu rolniczym. Współpracujemy z firmami w Polsce i Europie, z największymi domami mediowymi i agencjami, a także bezpośrednio z markami. Wspieramy współpracujące z nami firmy w całym procesie realizacji kampanii marketingu internetowego, wykorzystując najnowsze trendy i wypracowując realny zysk biznesowy. Do marketingu podchodzimy w sposób holistyczny, a każdy nowy projekt traktujemy indywidualnie. Szukamy Stażysty do naszego działu Marketingu Internetowego ze specjalizacją w Google Ads. Jeżeli:
- Posiadasz podstawową wiedzę na temat Google Ads (Search, Display, Performance Max) i chcesz wiązać z tym przyszłość,
- Masz pierwsze doświadczenia w pracy z systemem Google Ads (nawet z własnych projektów lub uczelni),
- Twoją pasją i tym, z czym chcesz wiązać przyszłość jest marketing internetowy i analityka danych,
- Chcesz rozwijać się pod okiem najwyższej klasy specjalistów, pracując dla znanych marek,
- Tak jak my, cenisz sobie transparentność, partnerstwo i skuteczność działania, to szukamy właśnie Ciebie!
Zakres obowiązków
- Wspieranie zespołu w konfiguracji, monitorowaniu i wdrażaniu kampanii w systemie Google Ads (Search, Display, Performance Max, YouTube) pod nadzorem mentora.
- Udział w analizie danych z kampanii (np. w GA4), identyfikacja trendów oraz przygotowywanie propozycji działań optymalizacyjnych w oparciu o wskaźniki (CTR, CPC, ROAS, Konwersja).
- Samodzielny research słów kluczowych, wsparcie w tworzeniu grup reklam oraz przygotowywanie propozycji tekstów i kreacji reklamowych.
- Wsparcie w raportowaniu efektów działań PPC (np. zbieranie i formatowanie danych).
- Uczestnictwo w wewnętrznych spotkaniach zespołu i wsparcie w przygotowaniu materiałów do prezentacji wyników kampanii dla klientów.
Wymagania
- Podstawowa, udokumentowana wiedza na temat Google Ads (np. certyfikaty, projekty własne, doświadczenie w pracy ze słowami kluczowymi i typami kampanii).
- Chęć rozwoju i nauki platformy Google Ads oraz optymalizacji kampanii pod kątem konwersji i ROI (pracujemy w modelu T-shape).
- Dużym atutem będzie podstawowa znajomość Lookera, Google Analytics 4 (GA4) oraz/lub Google Tag Manager (GTM).
- Komunikatywna znajomości języka angielskiego na minimalnym poziomie B2 (mamy projekty, na których pracujemy po angielsku).
- Samodzielność, elastyczność, umiejętność organizacji pracy i zarządzania różnymi projektami jednocześnie.
- Chęć stałego rozwoju, zdobywania wiedzy i umiejętności w dziedzinie Performance Marketingu.
- Wychodzenie z inicjatywą oraz szukanie nowych rozwiązań i ulepszeń w prowadzonych projektach.
Pracodawca oferuje
- Staż płatny, z perspektywą długofalowej współpracy.
- Szybki rozwój, duża dawka wiedzy i praktyczne doświadczenie w Performance Marketingu opartym na Google Ads.
- Szkolenia, certyfikaty oraz udział w konferencjach branżowych - dedykowany budżet rozwojowy.
- Możliwość pracy w modelu zdalnym lub hybrydowym.
- Wsparcie doświadczonego zespołu i dedykowany buddy.
- Możliwość połączenia pracy ze studiami.
- Współpraca z rozpoznawalnymi markami, poza korporacyjnymi strukturami.
- Długofalowa współpraca.
- Zespołowe wyjścia, integracje, workation.
Dokumenty aplikacyjne (CV wraz z dołączoną klauzulą RODO) należy przesłać formularz aplikacyjny pod linkiem.
