Informacje podstawowe
Nazwa stanowiska Asystent ds. praktyk zawodowych
Numer referencyjny 33SO/2024/2025
Rodzaj zatrudnienia umowa o pracę (ogólna)
Branża administracja
Wymiar etatu pełny etat
Ważne do 06.02.2025
Miejsce zatrudnienia
Województwo(a) lubelskie
Miasta Lublin

 

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie dokumentacji kierującej na praktyki, niezbędnej studentom do realizacji praktyk;
  • Nadzór i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją i przebiegiem praktyki;
  • Weryfikacja dostarczonej przez studentów dokumentacji dotyczącej praktyk;
  • Wprowadzanie zaliczeń praktyk do systemu;
  • Kontakty ze studentami, udzielanie informacji dotyczących zasad odbywania praktyk oraz dokumentacji niezbędnej do odbycia praktyk;
  • Kontakty oraz bieżąca współpraca w zakresie organizacji praktyk zawodowych z Doradcą edukacyjno-zawodowym, Dziekanatem studiów wyższych, Pełnomocnikami ds. praktyk wszystkich kierunków, Dziekanami poszczególnych kierunków studiów;
  • Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad przebiegiem procedur dotyczących rozpatrywania podań studentów-praktyki za granicą, podania dotyczące zmiany terminów praktyk, indywidualne zaliczenie praktyk zawodowych;
  • Prace administracyjno-biurowe związane z codzienną pracą;
  • Przechowywanie dokumentacji dotyczącej praktyk oraz archiwizacja dokumentów we wskazanym w odrębnych przepisach czasie;
  • Pozostałe obowiązki zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

 

Wymagania

  • Niezbędne:
    • wykształcenie wyższe – minimum licencjackie (preferowane kierunki: administracja, socjologia);
    • doświadczenie zawodowe w zakresie prac administracyjno-biurowych;
    • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel);
    • umiejętność prowadzenia dokumentacji;
    • komunikatywność.
  • Dodatkowe:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
    • wysoki poziom kompetencji społecznych;
    • samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
    • dobra organizacja pracy własnej;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • łatwość z przyswajaniu nowej wiedzy i otwartość na naukę i rozwój.

 

Pracodawca oferuje

  • Pracę w najstarszej niepublicznej uczelni w Lublinie o ustalonej pozycji i renomie;
  • Pracę pełną ciekawych wyzwań oraz kontaktu z dużą liczbą interesariuszy (wykładowcy,  studenci, partnerzy uczelni);
  • Szkolenie wdrożeniowe w celu szybkiego osiągnięcia odpowiedniego poziomu wiedzy i umiejętności niezbędnych do realizacji powierzonych zadań;
  • Możliwość podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach realizowanych na uczelni, możliwość kształcenia na uczelni na preferencyjnych warunkach;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym);
  • Dodatkowe benefity:
    • Możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego;
    • Karta Multisport;
    • Zniżki na studia wyższe i podyplomowe w WSPA;
    • Brak dress code’u;
    • Dobrą atmosferę pracy bez podejścia korporacyjnego;
    • Duży, bezpłatny parking.

 

Zgłoszenia (CV) należy przesyłać w formie elektronicznej (format doc lub pdf) na adres m.siron@wspa.pl; w terminie do 06.02.2025. CV powinno zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”. Informujemy, iż:
- CV nie zawierające ww. klauzuli nie będą rozpatrywane
- WSPiA skontaktuje się z wybranymi Kandydat(k)ami

 

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
ul. Bursaki 12
20-150 Lublin
Nip: 7122392737

Politechnika Lubelska posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod następującym numerem: 973

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17