Konkurs dla studentów - II edycja Young Talents 4 Biedronka
Na czym polega konkurs?
- Studenci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w cyklu spotkań online, podczas których zaplanowane są szkolenia oraz zadania grupowe.
- W maju w Warszawie odbędzie się dwudniowy Bootcamp szkoleniowo-integracyjny, gdzie uczestnicy poznają członków swoich zespołów i wspierających ich merytorycznie mentorów, pod okiem których rozpoczną pracę nad projektami konkursowymi.
- W ciągu pół roku, grupy studentów będą pracować nad wybranym projektem z obszarów: marketing w e-commerce, logistyka, IT, doskonalenie pracy sklepu, budowanie relacji z klientami, logistyka w e-commerce.
- Podczas gali finałowej, która odbędzie się 30 września, kapituła konkursu wybierze 3 najlepsze zespoły i ich pomysły na usprawnienie branży retail według miejsc na podium!
Co czeka Cię w trakcie konkursu?
- Możliwość bliższego poznania branży retail i jej funkcjonowania z punktu widzenia lidera tego sektora i największego pracodawcy w Polsce.
- Realizacja ambitnego projektu z obszarów marketingu w e-commerce, logistyki, IT, doskonalenia pracy sklepu, budowania relacji z klientami, logistyki w e-commerce, pod okiem mentorów z
- Wartościowe szkolenia i możliwość wpływu na doświadczenia zakupowe milionów klientów Biedronki.
- Wiosenny Bootcamp w Warszawie, z udziałem mentorów z Biedronki.
- Unikalna okazja do współpracy i zdobycia doświadczenia pod okiem liderów biznesu. Współpraca w grupie ze studentami z całej Polski nad wybranym projektem.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.youngtalents4biedronka.pl.