Aplikacja Sejmowa 2025/2026 (Kancelaria Sejmu)

sejm.jpg

Kancelaria Sejmu to urząd, który wspiera działalność Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w tworzeniu prawa.
Kancelaria jest odpowiedzialna za organizację pracy posłów oraz zapewnienie im odpowiednich warunków, umożliwiających procedowanie ustaw.

Aplikacja sejmowa otwiera absolwentom/tkom studiów wyższych możliwość zatrudnienia w Kancelarii Sejmu.
Jej celem jest przygotowanie aplikantów/tek do należytego wykonywania obowiązków urzędniczych.
Aplikanci/tki są zatrudnieni na czas określony i uczestniczą w szkoleniu przewidzianym programem aplikacji.
Aplikacja trwa od 1.10.2025 r. do 30.09.2026 r.

Program skierowany jest w szczególności do absolwentów/tek i studentów/tek ostatniego roku studiów uczących się na kierunkach związanych z takimi dziedzinami jak: prawo, administracja, politologia, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe, ekonomia, finanse i rachunkowość, finanse publiczne, polonistyka, historia, informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, socjologia, bezpieczeństwo.

Absolwenci/tki roku akademickiego 2024/2025 będą dopuszczeni do dalszego postępowania, jeśli w terminie do 16 czerwca 2025 r. uzupełnią nadesłaną ofertę o zaświadczenie z uczelni o przyjęciu pracy magisterskiej.  Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 16 maja 2025 r. Link tutaj !

fundusze.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "PL2022 - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki LubelskiejPOWR.03.05.00-00-Z036/17